پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
خبر ویژه یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۹:۳۱:۴۴

با حضور سخنرانانی از اروپا، کانادا و آذربایجان
دومین کنگره ملی صنعت حفاری ایران برگزار می‌شود
ایران دریلینگ: مدیران ارشد شرکت دولتی نفت آذربایجان برای حضور در دومین کنگره ملی صنعت حفاری به ایران می‌آیند. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، مدیران شرکت ملی نفت آذربایجان (سوکار) که حدود یک پنجم نفت این کشور را تولید می‌کند و مدیریت خطوط لوله، صادرات و واردات نفت و پالایشگاه‌های نفت آذربایجان را برعهده دارد در دومین کنگره صنعت حفاری سخنرانی نیز خواهند کرد. آذربایجان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان نفت جهان به‌شمار می‌رود و بسیاری از شرکت‌های بزرگ نفتی در این کشور در حال فعالیت هستند، شرکت سوکار نیز به نمایندگی از دولت این کشور در پروژه‌های نفتی حضور دارد.

علاوه‌بر شرکت سوکار سخنرانانی از کشورهای اتریش، آلمان، مصر و کانادا نیز به ایران خواهند آمد تا در کنار ٨٠ شرکت دیگر، در بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت حفاری که با حضور ٨٠٠ مدیر و کارشناس این صنعت برگزار می‌شود، حضور می‌یابند. دومین کنگره ملی صنعت حفاری ایران، روزهای ١٢ و ١٣ اسفند ماه با حضور گسترده و فعال نخبگان و ذینفعان این صنعت راهبردی در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود. برگزاری ١٠ پانل تخصصی در ٢ روز و برپایی نمایشگاهی با حضور ٥٠ شرکت، از جمله برنامه‌های این کنگره است. علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد ملی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.irandrilling.com مراجعه کنند.

  کد خبر : 646
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :